دسترسی سریع

گزارش تصویری بيشتر

آزمون ۳۵۰۰ نازل عرضه سوخت مایع و جایگاه CNG در آذربایجانشرقی

🔹به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان شرقی ، در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اجرای مفاد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ۳۵۰۰ نازل  سوخت مایع و CNG مورد بررسی وازمون قرار گرفت .
فرشی حق رو مدیر کل استاندارد استان با اعلام خبر فوق ، گفت: نازل‌های سوخت مایع به صورت دوره‌ای در دوره‌های مشخص در طول سال و جایگاه‌های CNG یکبار درسال با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و آزمایشگاه‌های همکارتأییدصلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، مورد آزمون قرار می گیرند. وی افزود: در سال گذشته  ۳۰۴۸ آزمون از نازل های  سوخت مایع که شامل بنزین و گازوییل است و۴۵۲ آزمون از جایگاه سی ان جی انجام شده است.
مدیر کل استاندارد گفت در این بازرسی‌ها اگر عدم انطباقی در دستگاه‌های نازل سوخت دیده شود برای رفع مشکل به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اطلاع رسانی شده و پس از اصلاح یا تعمیر نازل سوخت ، آزمون مجدد روی آن انجام می گیرد واگر چنانچه مشکل دستگاهی رفع شود برچسب استاندارد بر روی دستگاه نصب خواهد شد در غیر اینصورت مالک جایگاه تا زمان اصلاح و تعمیر نازل سوخت امکان بهره برداری از نازل را نخواهد داشت.
فرشی تصریح کرد: الصاق برچسب استاندارد بر روی دستگاه‌‌های نازل سوخت الزامی است و شهروندان عزیز  توجه داشته باشنددرجایگاه‌‌های سوخت قبل از سوختگیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل و تاریخ اعتبار آن دقت کرده و سپس اقدام به سوختگیری نمایند.
 

آزمون ۳۵۰۰ نازل عرضه سوخت مایع و جایگاه CNG در آذربایجانشرقی
1400/2/7 سه‌شنبه