دسترسی سریع

آرشیو صدابيشتر
دوشنبه 1399/4/16 بازديد مديركل استاندارد از سايپاي آذربايجان ساسان فرشي حق رو مدير كل استاندارد استان آذربايجان شرقي:
آزمايشگاه سايپا آذربايجان مي تواند بعنوان يكي از آزمايشگاه هاي همكار اداره كل استاندارد فعاليت كند
مديركل استاندارد آذربايجان شرقي ضمن بازديد از بخش هاي مختلف خط توليد تازه راه اندازي شده  وآزمايشگاه مجهز شركت سايپا آذربايجان  بازديد نمود.
دكتر ساسان فرشي مدير كل استاندارد آذربايجان شرقي در اين بازديد با ابراز خرسندي از تلاش هاي مديريت جديد در راستاي عمل به فرمايشات مقام معظم رهبري و نام گذاري سال 99 اظهار داشت: 
مقام معظم رهبري در پيامي سال ۹۹ را سال «جهش توليد» نام‌گذاري فرمودند. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با تاكيد بر نياز قطعي كشور به توليد، خطاب به دست‌اندركاران تاكيد كردند: «جوري عمل كنيد كه با جهش توليد، تغييري محسوس در زندگي مردم به ‌وجود‌‌ آيد.» در حقيقت اين نام گذاري نقشه راهي در افق كاري مديران و متوليان امر گشوده تا بتوانند در سال
  ۹۹با فراهم كردن الزامات كاري لازم در راستاي پويايي اقتصاد جامعه و تقويت معيشت مردم گام هاي محكم و موثري را بردارند كه خوشبختانه امروز شاهد بوديم كه با تلاش هاي مديريت و زحمات پرسنل اين شركت، گام هاي موثري در اين خصوص برداشته شده است.

فرشي با اشاره به اهميت توليد اظهار داشت: اگر مي خواهيم بر مشكلات فائق آييم, بايستي در زمينه اقتصاد مقاومتي خودمان را تقويت نماييم و در ذيل آن با عمل به شعارهاي مدبرانه مقام معظم رهبري، گام به گام در تكميل اين فرايند بكوشيم و مهم اينكه صاحب نظران و اقتصاددانان معتقدند كه راه برون رفت كشور از مشكلات اقتصادي، رشد بخش توليد مي باشد تا از اين راه، ضمن توليد ثروت، وابستگي هاي نفتي كاهش پيدا كند و مشكل اشتغال حل شود و ما چاره اي غير از اين نداريم.
مدير كل استاندارد استان آذربايجان شرقي در بازديد از آزمايشگاه اين شركت گفت: شركت سايپا آذربايجان از آزمايشگاه مدرن و مجهزي بهره مي برد كه مي تواند بعنوان يكي از آزمايشگاه هاي همكار اداره كل استاندارد فعاليت نمايد.