دسترسی سریع

رويدادها
رويدادها

پنجشنبه 11 مهر 1398 برگزاری جلسه کارگروه توسعه مدیریت دومين جلسه كارگروه توسعه مديريت در اداره كل استاندارد آذربايجان شرقي برگزار گرديد
به گزارش روابط عمومي استاندارد آذربايجان شرقي: دومين جلسه كارگروه توسعه مديريت با بررسي تصميمات كميته هاي ذيل گروه مربوطه و وضعيت عملكرد اداره كل استاندارد استان در ارزيابي دستگاه ها در سال 97 در بعد شاخص هاي عمومي برگزار و هر يك از دبيران مربوطه به شرح گزارشات خود پرداختند.
فتح زاده معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت و برنامه ريزي استان نيز در ادامه به روند رو به رشد و مثبت اداره كل اشاره و خواستار ادامه اين روند شد.
در ادامه فرشي حق رو مديركل استاندارد نيز به شاخص ها و تناقضات موجود در وضعيت و برنامه سه ساله اشاره اي كرد و از تعامل و راهنمايي كارشناسان سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تقدير نمود.
قاسمي كارشناس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان نيز به راهكارهاي لازم و مناسب جهت حل مشكلات ارائه شده توسط دبيران اشاره و راهكارهاي لازم را بيان نمود.
گفتني است اين جلسه به ميزباني اداره كل استاندارد داستان و با حضور دبيران، كارشناسان، مديركل استاندارد استان و معاون توسعه مديريت و سرمايه گذاري سازمان مديريت و برنامه ريزي استان برگزار گردي
بيشتر