دسترسی سریع

اطلاعیه و فراخوان

1397/6/24 شنبهشنبه 1397/06/24
فرآیند صدور تمدید انتقال افزایش دامنه مدیر کنترل کیفی
فرآیند صدور پروانه تایید صلاحیت مدیر کنترل کیفی
جهت معرفی مدیر کنترل کیفی (با نام کاربری و رمز عبور واحد تولیدی) به سایتisom.isiri.gov.ir  مراجعه نموده و از قسمت درخواست صدور پروانه تایید صلاحیت مدیر کنترل کیفی اقدام به تکمیل مدارک اعلام شده نمایید. / بارگذاری اصل مدارک به صورت رنگی و با وضوح و کیفیت مناسب در قسمت‌های مشخص‌شده؛ و نامه معرفی به اداره کل در قسمت سند توجیهی صورت می‌پذیرد. / در خصوص پرداخت کارمزد صدور پروانه مدیران کنترل کیفی و اعلام وصول پرداخت به اداره آموزش با داخلی 281 (اتاق 206) تماس حاصل فرمایید./ با توجه به الزامی بودن بارگذاری قرارداد کار معتبر در سامانه، جهت دانلود قرارداد کار و جزوه آزمون کتبی (با عنوان منابع آزمون تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت) از سایت tabriz.isiri.gov.ir فرم‌ها مدارک مورد نیاز جهت صدور و یا تمدید پروانه مدیران کنترل کیفی اقدام نموده و پس از بارگذاری مدارک و مطالعه جزوه مذکور، جهت هماهنگی برای آزمون با داخلی 225 تماس حاصل نمایید.
 
فرآیند تمدید پروانه تایید صلاحیت مدیر کنترل کیفی
جهت تمدید پروانه تایید صلاحیت مدیر کنترل کیفی (با نام کاربری و رمز عبور واحد تولیدی) به سایتisom.isiri.gov.ir  مراجعه نموده و از قسمت درخواست تمدید پروانه تایید صلاحیت مدیر کنترل کیفی اقدام به تکمیل مدارک اعلام شده نمایید. / بارگذاری اصل مدارک به صورت رنگی و با وضوح و کیفیت مناسب در قسمت‌های مشخص‌شده؛ و دوره‌های آموزشی مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران (با رعایت حدنصاب سالانه) در قسمت سند توجیهی صورت می‌پذیرد. / بارگذاری قرارداد کار معتبر در سامانه الزامی می‌باشد. / در خصوص پرداخت کارمزد تجدید پروانه مدیران کنترل کیفی و اعلام وصول پرداخت به اداره آموزش با داخلی 281 (اتاق 206) تماس گرفته و در نهایت جهت تکمیل فرآیند با داخلی 5 تماس حاصل فرمایید.
فرآیند انتقال مدیر کنترل کیفی
جهت انتقال مدیر کنترل کیفی (با نام کاربری و رمز عبور واحد تولیدی) به سایتisom.isiri.gov.ir  مراجعه نموده و از قسمت درخواست انتقال مدیر کنترل کیفی اقدام به تکمیل مدارک اعلام شده نمایید. / در خصوص پرداخت کارمزد صدور پروانه مدیران کنترل کیفی و اعلام وصول پرداخت به اداره آموزش با داخلی 281 (اتاق 206) تماس حاصل فرمایید. / بارگذاری اصل مدارک به صورت رنگی و با وضوح و کیفیت مناسب در قسمت‌های مشخص‌شده؛ و نامه معرفی به اداره کل به همراه گواهی تایید صلاحیت قبلی و دوره های کارآموزی مرتبط در قسمت سند توجیهی صورت می‌پذیرد. / بارگذاری قرارداد کار معتبر در سامانه الزامی می‌باشد. / جهت هماهنگی و در نهایت تکمیل فرآیند با داخلی 225 تماس حاصل فرمایید.
فرآیند افزایش دامنه پروانه تایید صلاحیت مدیر کنترل کیفی
جهت افزایش دامنه پروانه تایید صلاحیت مدیر کنترل کیفی (با نام کاربری و رمز عبور واحد تولیدی) به سایتisom.isiri.gov.ir  مراجعه نموده و از قسمت درخواست افزایش دامنه پروانه تایید صلاحیت مدیر کنترل کیفی اقدام به تکمیل مدارک اعلام شده نمایید. / بارگذاری اصل مدارک به صورت رنگی و با وضوح و کیفیت مناسب در قسمت‌های مشخص‌شده؛ و نامه درخواست افزایش دامنه در قسمت سند توجیهی صورت می‌پذیرد. / بارگذاری قرارداد کار معتبر در سامانه الزامی می‌باشد. / پس از بارگذاری مدارک جهت هماهنگی برای دوره کارآموزی با داخلی 225 تماس حاصل نمایید.
P با توجه به الکترونیکی بودن فرآیند تایید صلاحیت مدیر کنترل کیفی، صدور پروانه مذکور به صورت فیزیکی (کاغذی) انجام نخواهد پذیرفت؛ بنابراین پس از تکمیل فرآیند مربوطه برای روئیت شماره گواهی و تاریخ اعتبار پروانه تایید صلاحیت مدیر کنترل کیفی در سیستم، (با نام کاربری و رمز عبور واحد تولیدی) به سایتisom.isiri.gov.ir  مراجعه نموده و از قسمت درخواست‌ها › مدیران کنترل کیفیت › درخواست تمدید پروانه مدیر کنترل کیفیت مراجعه نمایید.
P جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی‌های لازم با شماره تلفن 1517 داخلی 5 تماس حاصل فرمایید.
 

بيشتر